Keistimewaan Medical Card Great Eastern Takaful.

Ralat: sebarang penulisan semula, copy hendaklah meminta kebenaran dan  selepas mendapat kebenaran hendaklah memberi kredit kepada blog saya Terima kasih.

Assalamualaikum,

Hari ini saya ingin kongsikan salah salah satu keistimewaan yang ada pada Medical Card Great Eastern Takaful, Ia bukan sahaja memberi manfaat dan menjaga anda malah juga memberikan manfaat pada kenderaan anda. Hebat bukan?

towing1

Sudah ramai client saya yang sudah menggunakan  manfaat ini. Mudah sahaja sayaratnya anda hanya perlu mengambil plan Medical Card dari Great Eastern Takaful (Investment Link Product) dan daftarkan no kenderaan anda.

Pernah satu hari tu saya berkongsi dengan rakan saya tentang kelebihan ini dia terus call agentnya (syarikat lain) bertanyakan adakah manfaat ini ada di sana. Jawapan agent tersebut tiada, dan buat apa manfaat ini sedangkan insuran kereta dah ada.

Itu betul, disini bukan sahaja jika terlibat dengan kemalangan, ia juga akan dapat membantu anda jika kereta anda rosak, bateri kong dan sebangainya???

Car Assistance Secara tidak langsung manfaat ini dapat memberikan faedah yang berguna kepada anda. Untuk aply, Satu medical card hanya untuk satu pendaftaran kereta. Mudah sahaja.

Apakah perkhidmatan Bantuan Jalan Raya yang di berikan?

  • Penundaan Kecemasan 24 Jam dan Pembaikan Kecil di Tepi Jalan -jika kenderaan yang di daftarkan boleh dibaiki pada masa tersebut mekanik akan di hantar contoh tayar pancit, bateri kong. jika tidak dapat dibaiki di tempat itu perkhidmatan penundaan akan di berikan.
  • Bantuan Penggantian Kereta Jika kenderaan yang di daftarkan  memerlukan kereta ganti akibat dari kerosakan atau kemalangan, Car Assist akan mengaturkan untuk mendapatkan kereta sewa (kos sewa kena tanggung sendiri)
  • Pengaturan Penginapan Hotel – Jika kenderaan yang di daftarkan memerlukan penginapan hotel akibat dari kerosakan atau kemalangan, Car Assist akan aturkan penginapan hotel (kos sewa kena tanggung sendiri)
  • Rujukan kepada Pusat Perkhidmatan – pemandu kenderaan yang di daftarkan boleh meminta Car Assist untuk mengaturkan temu janji rujukan ke pusat pembaikan dan perkhidmatan yang terdekat (Kos pembaikan di tanggung sendiri)

Dan yang menariknya tiada sebarang bayaran dikenakan terhadap anda. Dengan syarat Pembaikan Maksimum / Had Penundaan dengan kos kerja maksimum RM300.00 bagi sesuatu kejadian. Car Assist tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kos yang dikenakan terhadap alat ganti yang di perlukan semasa pembaikan kecil di tepi jalan. contohnya penggantian bateri.

Untuk keterangan lanjut anda bolehlah menghubungi saya.

Rosazaman Sarifdin

019-2699436

buatkan saya quotation

6 thoughts on “Keistimewaan Medical Card Great Eastern Takaful.

Leave a comment