I Gr8 harapan

Assalamualaikum..

Semalam appoiment Madam X yang tak percaya dengan plan “GILER” ni. Ketidak kepercayaan ni di kuatkan lagi apa bila Madam X ni tanya agen dia (takaful operator lain) yang mana mengatakan ni plan mengarut dan tak masuk akal..

Ni abam nk bagi tahu plan ni dah nak tutup hujung bulan ni. Nanti dah tutup jangan nk meroyan pulak baru nak mohon.

Abam sangat galakkan pada mereka yang kerja di Singapura untuk mohon plan ini. Sebab abam pasti ko orang p kerja sure naik motor. Risiko lebih di situ.. kalau la nasib tak baik Berlaku apa apa di singapore pampasan akan di KALI EMPAT. Sebulan 7 SGD je. Ni untuk RM100,000 kalau nak lebih boleh mohon sehingga RM500,000 (dari table kat bawah tu kali 5 sahaja)

Apa tunggu lagi. Wasap abam
Segera www.wasap.my/60192699436/plangila

 

44041525_10215552887873207_4786576691583516672_n

This entry was posted in Kerjaya, Malang tak berbau and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s