2014 yang penuh cabran…

Assalamualaikum..

Pada tahun ini saya merasakan cabaran dan tugas yang akan saya pikul semakin besar.. Sasaran dan kepercayaan  yang diberikan oleh pihak syarikat kepada saya bagi saya untuk menjadi Million Dollar Unit yang pertama bukanlah sesuatu yang boleh di ambil mudah.. Ianya memerlukan perancangan dan stratergi yang betul.. In Shaa Allah saya dan An Nur The Great Agency akan berusaha keras untuk melakukannya sebaik mungkin.

razman getCabaran yang lebih besar lagi apabila saya merupakan ajen takaful yang pertama menjadi Agency Manager (UM/USM/AM)  di GETB.

Dan sekarang merupakan Agency Manager takaful pertama yang buat 1st year Group Agency Manager (GAM/GSM) pada tahun 2013.

Antara perancangan dan perlaksanaan yang akan saya lakukan adalah dengan memastikan ahli An Nur The Great Agency akan berada di seluruh semenanjung Malaysia..

Oleh itu saya memperlawa kepada anda yang ingin bersama-sama dengan saya untuk mengembangkan Great Eastern Takaful di di bawah An Nur The Great Agency bagi kawasan Peneng, Alor Star, Ipoh, Seremban, Melaka, Shah Alam, Klang, Kluang, Batu Pahat, Skudai, Kuala Terengganu, Paka dan lain-lain kawasan.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya.

Rosazaman Sarifdin
Agency Manager
Great Eastern Takaful
019-2699436
images
This entry was posted in berita, info, Kerjaya and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment